Skip to content

PROGRAM PARTNERSKI FARMAGAN PARTNER

Sprawdź swój link polecający, wygeneruj link polecający do konkretnego produktu, zapoznaj się z FAQ.

REGULAMIN PROGRAMU PARTNERSKIEGO FARMAGAN PARTNER
WYŁĄCZNIE DLA PROFESJONALNYCH SALONÓW FRYZJERSKICH

Określający m.in. zasady zawierania umów sprzedaży poprzez sklep, zawierający najważniejsze informacje o sprzedawcy, sklepie oraz o prawach Konsumenta.

§ 1

DEFINICJE

  • Organizator M KLUB spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp. k. z siedzibą w Warszawie, ul. Bracka 9, 00-501 Warszawa, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego, prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod numerem KRS: 0000474252, NIP: 7010393223, REGON: 146850455.
  • Program Partnerski „FARMAGAN PARTNER” – program partnerski prowadzony przez Organizatora, obejmujący współpracę na podstawie Umowy w zakresie wykonywania czynności marketingowych i reklamowych przy udziale Organizatora i Partnera, prowadzących do wzmocnienia i utrwalenia renomy profesjonalnych produktów fryzjerskich firmy FARMAGAN.
  • Partner – osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą lub osoba prawna, posiadająca status czynnego podatnika podatku VAT, uczestnicząca w Programie Partnerskim „FARMAGAN PARTNER”, która spełnia warunki wskazane w niniejszym Regulaminie, niezbędne do uzyskania statusu Partnera.
  • Rejestracja – wypełnienie przez potencjalnego Partnera elektronicznego formularza znajdującego się pod adresem www.farmagan.pl/partnerzy poprzez podanie wskazanych w formularzu danych oraz zaakceptowanie poprzez ten formularz treści niniejszego Regulaminu oraz przesłanie ww. formularza Organizatorowi za pomocą dostępnej w formularzu opcji.
  • Umowa – umowa dotycząca przystąpienia Partnera do Programu Partnerskiego „FARMAGAN PARTNER”, zawierana przez Partnera z Organizatorem na zasadach i w trybie określonym w Regulaminie.
  • Link partnerski – przypisany do Partnera link, automatycznie śledzony i raportowany przez systemy Organizatora, którego zaznaczenie i wybranie przez użytkownika Internetu skutkuje przeniesieniem tego użytkownika na stronę www Organizatora dotyczącą oferowanych przez Organizatora do sprzedaży produktów  fryzjerskich firmy FARMAGAN.
  • Prowizja – wynagrodzenie przysługujące Partnerowi za świadczenie usług marketingowych i reklamowych na rzecz Organizatora w postaci udostępniania przez Partnera Linku partnerskiego potencjalnym klientom Organizatora, które skutkuje zakupem przez tych klientów produktów firmy FARMAGAN od Organizatora za pośrednictwem Linku partnerskiego, obliczane i wypłacane Partnerowi na zasadach uregulowanych w § 5 Regulaminu.
  • Regulamin niniejszy dokument.

§ 2

POSTANOWIENIA OGÓLNE

  • Przedmiotem Regulaminu Programu Partnerskiego „FARMAGAN PARTNER” jest określenie zasad współpracy pomiędzy Organizatorem a Partnerem w celu promocji przez Partnera produktów fryzjerskich firmy FARMAGAN, których Organizator jest dystrybutorem, przy wykorzystaniu środków własnych Partnera oraz narzędzi udostępnionych przez Organizatora w postaci Linku partnerskiego.
  • Warunkiem uczestnictwa w Programie Partnerskim „FARMAGAN PARTNER” jest dokonanie przez Partnera Rejestracji, której koniecznym elementem jest zaakceptowanie przez Partnera postanowień niniejszego Regulaminu, oraz uzyskanie statusu Partnera.
  • W celu dokonania Rejestracji, Partner zobowiązany jest uzupełnić dane wskazane w formularzu rejestracyjnym, w tym: adres poczty elektronicznej, numer telefonu, imię i nazwisko oraz nazwę prowadzonej działalności (dotyczy osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą), nazwę (dotyczy osób prawnych), adres siedziby, adres do korespondencji (jeśli jest inny od adresu siedziby), numer NIP oraz numer KRS (jeżeli dany podmiot go posiada), numer konta bankowego i inne niezbędne dane do realizacji przelewów Prowizji. Organizator zastrzega sobie prawo weryfikacji danych podanych przez Partnera w formularzu rejestracyjnym.
  • Kliknięcie przez Partnera przycisku “Zarejestruj się” w formularzu rejestracyjnym na stronie www.farmagan.pl/partnerzy oznacza złożenie Organizatorowi oferty zawarcia Umowy.
  • Status Partnera nadawany jest przez Organizatora w terminie do 7 dni roboczych od dokonania prawidłowej i kompletnej Rejestracji oraz po uprzedniej weryfikacji przez Organizatora spełnienia przez potencjalnego Partnera wymagań określonych w Regulaminie. Potencjalny Partner może uzyskać status Partnera wyłącznie jednokrotnie, przez co należy rozumieć zarejestrowanie w systemie Organizatora wyłącznie jednego konta przypisanego do jednego Partnera, któremu przysługuje wyłącznie jeden Link partnerski.
  • Zawarcie Umowy następuje w dniu uzyskania statusu Partnera. Organizator poinformuje dany podmiot o uzyskaniu statusu Partnera za pośrednictwem poczty elektronicznej (na adres e-mail Partnera wskazany w formularzu rejestracyjnym) w terminie, o którym mowa w ust. 5 powyżej. Brak przesłania informacji o nadaniu statusu Partnera przez Organizatora jest równoznaczny z odmową przyznania tego statusu.
  • Po nadaniu danemu podmiotowi statusu Partnera, Organizator udostępni Partnerowi Link partnerski, którego zasady udostępniania zostały uregulowane w § 3 Regulaminu.

§ 3

PRAWA I OBOWIĄZKI PARTNERA

  • Partner zobowiązany jest do:
    • przestrzegania postanowień Regulaminu,
    • podania prawdziwych i kompletnych danych w trakcie Rejestracji,
    • niezwłocznej aktualizacji danych Partnera w przypadku ich zmiany.
  • Partner odpowiedzialny jest za dokładność, prawdziwość i stosowność materiałów zamieszczanych wraz z Linkiem partnerskim lub z nim związanych. Partner ponadto zapewnia, że materiały te nie będą naruszać praw osób trzecich, w tym praw własności intelektualnej. Nie jest dopuszczalne usuwanie lub modyfikowanie przez Partnera jakichkolwiek oznaczeń odnoszących się do praw autorskich, znaków handlowych, nazw marek, a także innych praw własności intelektualnej lub przemysłowej chroniących oprogramowanie, sprzęt lub materiały, łącznie z wszelkimi oznaczeniami dotyczącymi poufnego charakteru oprogramowania oraz obowiązkiem zachowania tajemnicy. Partner jest zobowiązany do zwolnienia Organizatora od odpowiedzialności będącej następstwem kopiowania i odtwarzania przez Organizatora dowolnych materiałów zgodnie z instrukcjami Partnera.
  • Partner zobowiązuje się działać wyłącznie na korzyść Organizatora, godnie reklamując jego ofertę w zakresie produktów firmy FARMAGAN. Obowiązkiem Partnera jest postępować zgodnie z dobrymi praktykami reklamy. Partner nie może dostarczać wraz z udostępnieniem Linku partnerskiego (lub materiałami związanymi z Linkiem partnerskim) treści o charakterze bezprawnym, obraźliwym lub sprzecznych z zasadami współżycia społecznego. W szczególności Partner pod żadnym warunkiem nie może:
    • zamieszczać Linku partnerskiego na stronach zawierających obrazy lub treści, które w jakikolwiek sposób są: obsceniczne, pornograficzne, grożące, obraźliwe, niezgodne z prawem, nienawistne, szkodliwe, nękające, rasistowskie, dyskryminujące lub w jakikolwiek sposób naruszające prawa autorskie lub prawa własności intelektualnej,
    • używać niedozwolonych technik promocji własnych stron internetowych,
    • generować sztucznego ruchu poprzez wykorzystywanie robaków śledzących, automatów klikających,
    • rozsyłać, wymieniać lub nadpisywać cookies,
    • organizować mailingi, które mogą zostać uznane za „spam” – przesyłać wiadomości e-mail do odbiorcy, który nie wyraził uprzedniej, zamierzonej zgody na otrzymanie tej wiadomości,
    • stosować jakiekolwiek inne działania, które bezpośrednio przyczyniają się do nieuczciwego zwiększenia wynagrodzenia Partnera.
  • Partner ponosi wyłączną odpowiedzialność za zgodność zamieszczanych przez niego materiałów zawierających Link partnerski z Regulaminem, powszechnie obowiązującymi przepisami prawa oraz dobrymi obyczajami. Partner zapewnia, że udostępnianie przez niego Linku partnerskiego nie narusza jakichkolwiek praw osób trzecich.
  • Partner zobowiązuje się niezwłocznie do poinformowania Organizatora o jakichkolwiek nieprawidłowościach w zakresie użycia otrzymanego Linku partnerskiego.
  • Partner nie jest upoważniony do składania obietnic i/lub zaciągania zobowiązań w imieniu lub na rzecz Organizatora.
  • Partner przyjmuje do wiadomości i zobowiązuje się poinformować podmioty, którym udostępni przypisany mu Link partnerski celem dalszego udostępniania go przez te podmioty, że Prowizja przysługuje wyłącznie Partnerowi, z wyłączeniem innych podmiotów, którym Partner udostępni przypisany mu Link partnerski, co oznacza, że podmiotom tym nie przysługują względem Organizatora żadne roszczenia, w tym finansowe, związane z dalszym udostępnianiem przez te podmioty Linku partnerskiego.

§ 4

PRAWA I OBOWIĄZKI ORGANIZATORA

  • Organizator zobowiązany jest do ciągłego monitorowania zakupu produktów firmy FARMAGAN dokonywanych za pośrednictwem Linku partnerskiego przypisanego Partnerowi, co będzie stanowić podstawę do określenia wysokości Prowizji. 
  • Organizator uprawniony jest do kontroli w każdym czasie stron www/aplikacji, w których Partner zamieszcza Link partnerski, szczególności pod względem:
    • ich zgodności z Regulaminem,
    • dostępności oraz sprawności technicznej,
    • estetyki, sposobu prezentacji treści,
    • aktualności oraz poprawności danych Partnera. 
  • Organizator zastrzega sobie prawo do blokowania Linków partnerskich, które zdaniem Organizatora zostały udostępnione w sposób nieprawidłowy, a ich działanie nie jest zgodne z jego oczekiwaniami.

§ 5

WYNAGRODZENIE

  • Prowizja przysługująca Partnerowi wynosi 20 % wartości netto produktów zakupionych przez klienta za pośrednictwem Linku partnerskiego przypisanego Partnerowi oraz faktycznie przez klienta opłaconych – od dnia zawarcia Umowy z Partnerem, nie wcześniej jak 27 marca 2021 r., do dnia 9 kwietnia 2021 r. Prowizja zostanie powiększona o podatek VAT w stawce obowiązującej w dniu wystawienia faktury VAT. (Dane do faktury: M KLUB Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp. k., ul. Bracka 9, 00-501 Warszawa, NIP: 7010393223). Od sprzedaży produktów zakupionych przez klienta po dniu 9 kwietnia 2021 r. za pośrednictwem Linku partnerskiego przypisanego Partnerowi Prowizja nie przysługuje.
  • W przypadku dokonania zwrotu produktów, anulowania transakcji przez klienta/odstąpienia przez klienta od umowy sprzedaży produktów, Partnerowi nie przysługuje Prowizja od sprzedaży takich produktów, a zapłacona podlega zwrotowi przez Partnera w terminie 7 dni od wezwania do jej zwrotu przez Organizatora.
  • Prowizja płatna jest na rzecz Partnera przez Organizatora w terminie 14 dni od dnia doręczenia Organizatorowi prawidłowo wystawionej faktury VAT, przelewem na rachunek bankowy Partnera wskazany w trakcie Rejestracji, w okresach miesięcznych, na podstawie faktury VAT wystawionej przez Partnera w ostatnim dniu każdego miesiąca obowiązywania Umowy, na podstawie przekazanych Partnerowi przez Organizatora informacji co do wysokości przysługującej Prowizji w danym miesiącu rozliczeniowym.
  • Organizator oraz Partner wyrażają zgodę na wystawianie i przesyłanie faktur w formie elektronicznej przez Partnera. Faktury będą wysyłane z adresu poczty elektronicznej podanego przez Partnera w czasie Rejestracji na adres poczty elektronicznej Organizatora: ksiegowosc@farmagan.pl
  • W przypadku, gdy klient, który dokonał pierwszej transakcji zakupu produktów firmy FARMAGAN za pośrednictwem Linku partnerskiego przypisanego Partnerowi, dokona kolejnych zakupów tych produktów od Organizatora bez użycia Linku partnerskiego, logując się bezpośrednio na stronę www.farmagan.pl, Partnerowi będzie przysługiwała Prowizja również od sprzedaży takich produktów, liczona i wypłacana Partnerowi zgodnie z postanowieniami ust. 1 – 4 tego paragrafu.
  • Organizator zastrzega sobie prawo odmowy wypłaty Partnerowi Prowizji, jeżeli system informatyczny Organizatora nie wykryje, że sprzedaż produktów firmy FARMAGAN została dokonana za pośrednictwem Linku partnerskiego przypisanego do tego Partnera. Organizator może również odmówić wypłaty Prowizji, która została wygenerowana na skutek niezgodnych z prawem, nieuczciwych lub moralnie wątpliwych metod sprzedaży lub marketingu zastosowanych przez Partnera.
  • Prowizja przysługuje Partnerowi również od produktów zakupionych przez niego samego poprzez Linki partnerskie.
  • Partner oświadcza, że rachunek bankowy Partnera, wskazany podczas Rejestracji dla celów rozliczeń Prowizji, jest zawarty –  jako numer rachunku rozliczeniowego Partnera wskazanego w zgłoszeniu identyfikacyjnym lub zgłoszeniu aktualizacyjnym i potwierdzonego przy wykorzystaniu STIR w rozumieniu ustawy Ordynacja podatkowa – w wykazie podmiotów zarejestrowanych jako podatnicy VAT, prowadzonym w postaci elektronicznej przez Szefa Krajowej Administracji Skarbowej, oraz zobowiązuje się – w okresie obowiązywania Umowy oraz w czasie prowadzenia rozliczeń dotyczących Umowy – do niezwłocznego poinformowania Organizatora o każdej zmianie dotyczącej statusu rachunku bankowego jako zawartego w wykazie podmiotów zarejestrowanych jako podatnicy VAT. Warunkiem dokonania przez Organizatora zapłaty Prowizji na rzecz Partnera zgodnie z postanowieniami § 5 Regulaminu, jest wskazanie przez Partnera podczas Rejestracji rachunku bankowego spełniającego powyższe wymogi. Partner ponosi wobec Organizatora odpowiedzialność za wszelkie szkody oraz obciążenia nałożone na Organizatora przez organy podatkowe, wynikłe ze zmiany statusu rachunku bankowego jako zawartego w wykazie podmiotów zarejestrowanych jako podatnicy VAT.

§ 6

OBOWIĄZYWANIE UMOWY

  • Umowa obowiązuje od dnia uzyskania przez Partnera statusu Partnera zgodnie z Regulaminem do dnia 31 lipca 2020 r.
  • Niezależnie od możliwości wypowiedzenia Umowy na podstawie ogólnych przepisów prawa, Organizatorowi i Partnerowi przysługuje prawo wypowiedzenia Umowy z zachowaniem 2tygodniowego okresu wypowiedzenia. Organizator zastrzega sobie ponadto prawo do natychmiastowego wypowiedzenia Umowy w przypadku:
    • naruszenia Regulaminu przez Partnera,
    • wykonywanie Umowy przez Partnera w sposób niezgodny z obowiązującym prawem lub dobrymi obyczajami/zasadami współżycia społecznego,
    • powzięcia przez Organizatora uzasadnionych wątpliwości, co do prawdziwości danych wskazanych przez Partnera podczas Rejestracji,
    • w przypadku podjęcia przez Organizatora decyzji o zakończeniu Programu Partnerskiego „FARMAGAN PARTNER”. 
  • Wypowiedzenie Umowy wymaga zachowania, pod rygorem nieważności, formy dokumentowej w postaci wiadomości e-mail, przy czym adresem e-mail Partnera jest adres e-mail wskazany przez niego w trakcie Rejestracji.
  • Partnerowi nie przysługuje Prowizja ani żadne inne wynagrodzenie od sprzedaży produktów firmy FARMAGAN zakupionych przez klienta za pośrednictwem Linku partnerskiego przypisanego Partnerowi po dniu rozwiązania lub wygaśnięcia Umowy, z zastrzeżeniem postanowienia § 5 ust. 1 Regulaminu.

§ 7

ZMIANY REGULAMINU

  • Organizator zastrzega sobie prawo wprowadzania zmian w Regulaminie.
  • O każdej zmianie Regulaminu Organizator powiadomi Partnera za pomocą wiadomości email przesłanej na adres Partnera podany w trakcie Rejestracji, najpóźniej 14 dni kalendarzowych przed datą wejścia w życie zmiany. Partner może wnieść sprzeciw za pomocą wiadomości e-mail wysłanej na adres biuro@farmagan.pl aż do daty wejścia w życie zmiany. W przypadku wniesienia sprzeciwu, Umowa wygasa z dniem poprzedzającym dzień wejścia w życie zmian. Brak sprzeciwu Użytkownika oznacza akceptację zmiany Regulaminu.
  • Akceptacja Regulaminu przez Partnera oznacza jednocześnie akceptację faktu, że propozycje zmian Regulaminu będą dostarczane Partnerowi pocztą elektroniczną.

§ 8

OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH

  • Administratorem danych osobowych podanych przez Partnera jest Organizator. Kontakt z Organizatorem jest możliwy pod adresem e-mail: administrator@farmagan.pl. Dane osobowe podane przez Partnera będą przez Organizatora przetwarzane w celu prawidłowego wykonania zobowiązań Organizatora wobec Partnera podjętych w związku z uczestnictwem przez Partnera w Programie Partnerskim „FARMAGAN PARTNER” oraz Umową. W związku z tym, przetwarzanie danych odbywać się będzie gdyż jest niezbędne do wykonania umowy, której stroną jest Partner. Dane osobowe innych osób podane przez Partnera będą przetwarzane w celu prawidłowego wykonania umowy zawartej między Organizatorem a Partnerem. Ponadto, Organizator może przetwarzać dane Partnera również w celu dochodzenia roszczeń, obrony przed roszczeniami i w celu zadośćuczynienia żądaniom organów państwa, prowadzących czynności kontrolne wobec Organizatora. Cele te stanowią uzasadniony interes Organizatora w przetwarzaniu danych osobowych Partnera. Odbiorcami danych osobowych Partnera mogą być pracownicy i współpracownicy Organizatora, a także podmioty świadczące na jego rzecz usługi księgowe, kadrowe, prawne i informatyczne. Dane będą przetwarzane przez okres uczestniczenia Partnera w Programie oraz, po jego zakończeniu, przez okres przedawnienia roszczeń, które mogą powstać w związku z uczestnictwem Partnera w Programie. Osoba, której dane dotyczą, ma prawo żądania od Organizatora dostępu do jego danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia ich przetwarzania oraz prawo do wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania. Ponadto, osoba, której dane dotyczą ma prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Podanie danych przez Partnera jest warunkiem jego uczestnictwa w Programie.
  • W przypadku przekazywania przez Partnera lub przez osoby działające na jego rzecz Organizatorowi danych osobowych innych osób niż Partner, w tym w szczególności pracowników i współpracowników Partnera, Partner zobowiązuje się do przekazania im, nie później niezwłocznie po podaniu takich danych, klauzulę informacyjną Organizatora zgodną z ust. 1 powyżej.
  • W przypadku, jeżeli w wyniku niewykonania zobowiązań Partnera wynikających z ust. 2 powyżej wobec Organizatora jakikolwiek podmiot wystąpi z roszczeniami lub na Organizatora zostaną nałożone jakiekolwiek kary administracyjne, Partner zobowiązuje się do naprawienia wyrządzonej w ten sposób Organizatorowi szkody w pełnej wysokości.

§ 9

POZOSTAŁE POSTANOWIENIA

  • Za wyjątkiem umyślnego spowodowania szkód przez Organizatora, Organizator nie jest odpowiedzialny za szkody poniesione przez Partnera z tytułu uczestnictwa w Programie Partnerskim „FARMAGAN PARTNER” lub Umowy, w tym szkody wynikające z niewłaściwego funkcjonowania strony www Organizatora, Linku partnerskiego czy usterek technicznych; w każdym wypadku odpowiedzialność Organizatora ograniczona jest do straty rzeczywistej.
  • W sprawach nieuregulowanych Regulaminem stosuje się odpowiednie przepisy prawa polskiego, w szczególności Kodeksu cywilnego.
  • Wszelkie spory mogące powstać w związku z Regulaminem lub Umową, w szczególności z jej zawarciem lub wykonaniem, Strony poddają jurysdykcji polskiego sądu powszechnego właściwego dla siedziby Organizatora.
  • Partner nie ma prawa do przekazywania swoich praw lub obowiązków, wynikających z Umowy, osobom trzecim, bez uprzedniej zgody Organizatora wyrażonej na piśmie pod rygorem nieważności. 

ZAPOZNAJ SIĘ Z FAQ

Uzyskaj wszelkie niezbędne informacje na temat programu partnerskiego i dowiedz się jak promować produkty.